Matematika 2.

Ebben a két hónapban a legfontosabb feladatunk az volt, hogy az új tanév kezdetén felelevenítsük a tavaly tanultakat. Ezért főleg az órai anyagot gyakoroltuk a Tanodás matematika órákon. Értelemszerűen, a jobb csoportokban a nehezebb, míg a gyengébb csoportokban a könnyebb feladatok gyakorlására helyeztem nagyobb hangsúlyt.

A gyerekek nagy részének a számológép használata gondot okoz, főleg azoknál a feladatoknál, ahol a műveletek sorrendjére is kell figyelni. Ezért is tartottam fontosnak, hogy a szöveges feladatok megoldásánál számológépet használjanak a gyerekek.

Én vállaltam el a kapcsolattartói szerepet az eDia rendszerben. Néhány tanuló májusban nem vett részt a mérésben, ők most októberben csinálták ezt meg.

A Tanoda órarendjét én készítettem el, folyamatosan tartva a kapcsolatot a művészeti iskola tanáraival, hogy a gyerekek részt tudjanak venni mindkét foglalkozáson.

 

Kocsis Ildikó

Balatonszentgyörgy, 2017.10.25.